top of page

🏗 Projektadminisztrációs koordinátort 
keresünk az SF | Ingatlan csapatába Székesfehérvárra
 

🎯 Nem csak adminisztrátort, hanem valakit, akire tényleg rá lehet bízni a dolgokat.

Ez a munka nem asszisztálás – hanem a háttérből való irányítás. 

Ha kezdeményező típus vagy, tudsz rendszerezni, és helyén van a józan eszed, akkor valószínűleg egymást keressük.

Ez a pozíció arról szól, hogy konkrét ügyeket viszel, emberekkel kommunikálsz, és megoldásokat hozol.

 

Nem kérdezel feleslegesen. Nem futsz mindenért a főnökhöz.

Te tartod kézben, amit rád bíztunk.

Kik vagyunk?

Az SF Generál Építő kft. tulajdonosa vagyok és munkatársaimmal több mint 15 éve foglalkozunk ingatlanfejlesztéssel Székesfehérváron. Mostanra már sok családi házat, lakóparkot és kisebb társasházat építettünk. A célunk, hogy a jövőben ezt tovább bővítsük, így hosszútávú együttműködésre számíthatsz.

💼 Mit fogsz csinálni? - Ez a pozíció nem csak papírrendezgetés.


A te feladatod lesz, hogy a háttérfolyamatok működjenek – és ha nem működnek, akkor azt észrevedd, megértsd, és orvosold. Néhány konkrét példa a napi munkából:

  • A közműszolgáltató azt állítja, nem kapott beadványt – te tudod, hogy megérkezett, és ezt érdemben képviseled.
     

  • Az ügyfél szeretne burkolatot vagy szanitert cserélni – te határozottan visszaterelsz, mert szerződés szerint haladunk.
     

  • Az alvállalkozó nem írja az e-naplót – te nyugodt, de egyértelmű módon következetesen rászólsz.
     

  • A fuvaros nem ér rá – te úgy beszélsz vele, hogy szervezzen új időpontot – ne te igazodj.

✅ Mire van szükség, hogy ez jól menjen?

  • Önállóságra: ha minden döntés előtt meg kell kérdezned valakit, nem fog menni.
     

  • Logikus gondolkodásra: nem kell zseninek lenni, de tudj súlyozni, priorizálni.
     

  • Határozott fellépésre: nem agresszívan, hanem éretten és következetesen.
     

  • Adminisztrációs precizitásra: nem elég, ha „nagyjából tudod”, mi hol van – legyen rend.
     

  • Magabiztos számítógépes ismeretekre – főként Word, Excel, Google Drive, online felületek.
     

  • B kategóriás jogosítványra – időnként ki kell mozdulni ügyeket intézni.
     

  • minimum Középfokú végzettségre és 2-3 év tapasztalatra – nem az évtizedek számítanak, hanem hogy tudtál-e már felelősséget vállalni.
     

  • Székesfehérvári vagy környékbeli lakhely előny - mivel mi is itt helyben dolgozunk

 

 

🚫 Ez nem a te pozíciód, ha…

  • könnyen elbizonytalanodsz vagy halogatsz döntéseket,
     

  • kellemetlen konfliktushelyzeteket kerülsz, és inkább „ráhagyod”,
     

  • szeretsz inkább beszélgetni, mint dolgozni,
     

  • vagy úgy gondolod, hogy az adminisztráció „utólag is megoldható”,
     

  • elvárod, hogy mindent megmondjanak előre,
     

  • kellemetlen számodra, ha valakinek szólnod kell,
     

  • a „majd megcsinálom valamikor” a mottód.

Mik lesznek a feladataid?

01

Pénzügyi adminisztráció: Feltöltöd a számlákat a rendszerbe, előkészíted az utalásokat, időszakos riportok készítése

02

Közmű ügyintézés: ügyintézés közműszolgáltatóknál, új csatlakozás, kiötés, átíratás

03

Irodavezetés: Te gondoskodsz arról, hogy az irodai infrastruktúra folyamatosan és zökkenőmentesen működjön. 

04

Építési napló adminisztráció: Intézed az építési naplók megnyitását és lezárását. Emellett kezeled az alvállalkozói szerződéseket és számlákat.

+1

Fejlődési lehetőség későbbiekben ha már kellő tapasztalatot szereztél:

Ügyfélszolgálati támogatás - aktív szerepet vállalhatsz az ügyfélkapcsolatok kezelésében

Anyagrendelés, árajánlatok bekérés - aktívan részt veszel a szükséges anyagok rendelésében

Műszaki előkészítési folyamatokban és segítheted a projektek hatékony előkészítését.

💡 Mire számíthatsz, ha csatlakozol hozzánk?
 

  • Tiszta feladatkör, nem túlórázós munkarend (07:00–16:00, hétköznap, 1 óra ebéddel)
     

  • Korrekt, versenyképes fizetés
     

  • Stabil KKV háttér, ahol valóban számít a teljesítmény
     

  • Nem multi, hanem egy működő, értelmes csapat, ahol nem kell szerepet játszanod – csak dolgoznod

📌 Amit az első hónap végére elvárunk:
 

  • Már van néhány feladatkör, amit teljes magabiztossággal viszel
     

  • A delegált ügyeket nem visszapasszolod, hanem megoldod
     

Aki betanított, könnyebbnek érzi a saját hetét, mert tehermentesíted

🔎 Tudj meg többet rólunk


Nem csak egy céges sablont találsz nálunk. A „Rólunk” menüpontban elolvashatod, hogyan dolgozunk a hétköznapokban, miben hiszünk, és mit tartunk értéknek vezetőként és csapatként.


Őszintén leírjuk, milyen a működésünk – és mit várunk el azokból, akik velünk dolgoznak.

👉 Nézd meg, és döntsd el, érzed-e benne a helyed:
🔗 Rólunk

🔗 Ha magadra ismertél, Jelentkezz az állásra!

Nagyon örülök, hogy érdeklődést mutatsz az álláshirdetésünk iránt! Ha úgy érzed, hogy az állás megfelel a tapasztalataidnak és készségeidnek:

 

#1 Küldd el a jelentkezésed!

Az első lépés, hogy add le a jelentkezésed! Küld el a fényképes önéletrajzodat / bemutatkozó leveled a karrier@sfepito.hu email címre. Ezután egyszerűen kövesd a kéréseinket!

#2 Kérdőív

A jelentkezésed után kapni fogsz egy kérdőívet, amit ki kell töltened. A kérdőív kitöltése nélkül nem tudjuk folytatni a kiválasztási folyamatot.

#3 Videós interjú

Minden komoly jelöltet felhívunk (5 perces hívás az egész). Ennek az az értelme, hogy ne húzzuk az idődet feleslegesen, ha valami nem stimmel. A videós interjú eredményétől függően fogunk személyesen is találkozni.

#4 Személyes interjú és próbafeladat

Abban az esetben ha az előző körök alapján megfelelő munkatárs lehetsz, várunk egy személyes találkozásra irodánkba. Itt átbeszéljük a pozíció részleteit, igyekszünk még jobban megismerni és a tudás szinted is felmérni, egy rövid de átfogóbb szakmai próbafeladat segítségével.

#5 Csatlakozz a csapathoz

Ezek a lépések lehetőséget adnak számunkra, hogy jobban megismerjünk, és lássuk, hogyan illeszkedsz csapatunkba. Várom a jelentkezésedet!

Mi lesz az adataimmal?

Természetesen szigorúan vesszük a GDPR előírásait, így annak megfelelően kezeljük az adataidat, és azok nem kerülnek illetéktelen kezekbe. Minden beküldött információdat az SF Ingatlan személyzetis munkatársa fogja látni, a többi munkatárs ezekhez az adatokhoz nem is fér hozzá. A tudtod nélkül természetesen nem fogjuk felkeresni az esetleges jelenlegi munkahelyedet referencia ügyében.

Köszönettel:

 

Schweighardt Ferenc

ügyvezető

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page